2012. május 13., vasárnap

H&M dzseki 80-as (9-12 hó) - Jelenlegi ára: 1 000 Ft

 
Kisfiam kinőtt dzsekije. Nagyon szerettük, tavaszi és őszi kabátnak egyaránt ideális.
Csukjája levehető (mely bélelt), a fiam többnyire nélküle hordta. Cipzárja masszív.
Anyagát tekintve kívül ballonvászon, bélése thermo, ujjában selyem.
Hátul kicsit hosszabb, alja összehúzható.
80-as, de lehet, hogy még tovább is jó, nézd a méreteket.
Hosszát hátul mértem, ujját természetesen nyaktól.
Egyetlen hibája, hogy az alján valami foltot hagyott, amitől sötétebb az anyag. Folttisztítóval nem próbáltam, lehet, hogy kijön. Szerintem nem feltűnő felvéve, én legalábbis nem vettem eddig észre (Fotóztam, ill. próbáltam. )
 
Kérlek, olvasd el a saját oldalam is!
 
Nézd meg a többi termékem is, hátha találsz még valamit.


Jelenlegi ára: 1 000 Ft

Az aukció vége: 2012-03-08 15:31
. H&M dzseki 80-as (9-12 hó) - Jelenlegi ára: 1 000 Ft