2012. május 22., kedd

C&A nyuszis táska - Jelenlegi ára: 1 Ft

Kedves Érdeklődő!
 
Esküvőnkre gyűjtök, így a nem vagy ritkán használt ruhadarabjaimtól megszabadulok e nemes cél érdekében.
Most került fel az első nagyobb adag, így érdemes szétnézni, sok márkás darabot tettem fel, posta is jobban megéri.
 
A jelen licit tárgya egy C&A, Clockhouse márkájú fekete táska elején nyomott fehér nyuszival, aminek a farka egy szőrmés kis pompom. Belül csíkos vászon anyag van egy mobil tartóval, meg egy zippzáros zsebbel, hátul kívül is  van egy zippzáros zsebe. Elég nagy a táska, belefér az A4-es füzet, mappa is. Hibája nincs, bár a nyuszi fején a fülénél van valami halvány fekete/szürke csík, nem feltűnő, nem is nagyon tudtam fotózni, de vízzel nem jött le, mással nem próbáltam.
Húsvétra is ideális ajándék, trendi és egyedi darab. Nagyon szerettem, de már kicsit kiöregedtem belőle.
 
A postaköltség csak tájékoztató jellegű, pontosat az aukció lejárta után tudok írni. Pécsett lehetséges a személyes átvétel, felelősséget csak az ajánlott levélként történő feladásért vállalok!
 
Köszönöm, hogy benéztél, ha kérdésed van, írj nyugodtan!


Jelenlegi ára: 1 Ft

Az aukció vége: 2012-03-10 18:22
. C&A nyuszis táska - Jelenlegi ára: 1 Ft