2012. március 26., hétfő

NŐI MŰIRHA KB L-es - Jelenlegi ára: 2 800 Ft

Jó állapotú könnyű középvastag műirha.
Anyaga finom puha műirha , bélés közép vastag műszőr.  
A fotók pontosak hűen tükrözik a termék színét és állapotát.    
Anyagára márkájára utaló címkéket fotóztam.
Beleírt méretet nem találtam az általam megadott L-est, méréseim után saccoltam.
Mindent mértem kérem figyelembe venni: derékbőség 56cmx2, mellbőség56cmx2csípő bőség   58cmx2, ujja hossza vállszéltől széltől 61cm+4cm lehajtható hajtóka, hónaljtól  44cm lehajtható hajtóka úgy még +4cm., vállszélesség44cm.
 VALAKI NAGYÍTVA NÉZI A KÉPEKET FEHÉR APRÓ CSÍKOKAT LÁT.  
NEM HIBA SZÁLLINGÓZOTT A HÓ ÉS AHOGY RÁHULLOTT A KABÁTRA AZT LÁTNI.  
 
Sima felületre fektetve kívülről mértem.  
Csomagolva mért súlya 1000g.
Postaköltség ajánlott levélként 1080ft.
Továbbiakért kérem a szállítási rovat olvasását.  
 


Jelenlegi ára: 2 800 Ft

Az aukció vége: 2012-03-03 09:14
. NŐI MŰIRHA KB L-es - Jelenlegi ára: 2 800 Ft