2012. március 26., hétfő

Csuklyás hasitott bőr 40-es női kabát - Jelenlegi ára: 20 000 Ft

Gyönyörű teljesen újszerű hibátlan levehető csuklyás női hasított bőr kabát.  
 
Anyaga finom puha valódi bőr,  bélés közép vastag steppelt selyemszerű borítással. Csuklyáján  gyönyörű szőrme karima. A csuklya cipzáros levehető , szőrme a csuklyára rávarrott. mivel a csuklya levehető így alkalmas téli, átmeneti, tavaszi viselésre.
A fotók pontosak hűen tükrözik a termék színét és állapotát.    
Anyagára márkájára utaló címkéket fotóztam.
Beleírt méret 40-es.  
Mindent mértem kérem figyelembe venni: (derékban kicsit  húzott gumis pár centit plusz enged) derékbőség 50cmx2, mellbőség64cmx2csípő bőség 62cmx2, ujja hossza vállszéltől széltől 51cm, hónaljtól  47cm, vállszélesség60cm. Nem tudtam vállszéltől mérni mert a vállvarrás nem vállszélre esik. Vállvarrástól mértem. De biztonság kedvéért mértem egy ujj hosszat gallérközéptől a 40-es címkétől, ez a hossz 82cm.
Sima felületre fektetve kívülről mértem.  
 
Csomagolva mért súlya 1400g.
Postaköltség ajánlott levélként 1080ft.
Továbbiakért kérem a szállítási rovat olvasását.


Jelenlegi ára: 20 000 Ft

Az aukció vége: 2012-03-03 09:14
. Csuklyás hasitott bőr 40-es női kabát - Jelenlegi ára: 20 000 Ft