2012. január 24., kedd

iPhone 3G - 8GB - Független - NMÁ - Jelenlegi ára: 10 000 Ft

A képen látható gyárilag kártyafüggetlen iPhone 3G 8GB készülék egy ideje az asztalomon pihen, ezért bocsátom licitre 1 forintról, minimál ár nélkül. Körülbelül egy éve vettem egy ismerősömtől, aki három hónapig használta. Külföldön vették.
A telefon műszakilag kifogástalan, minden gombja tökéletesen működik, a mikrofon és a hangszóró tökéletes. A Wifi, a 3G és a GPS is kiválóan működik, szoftveresen is tökéletes.
Tegnap telepítettem újra és frissítettem a szoftvert, iOS 4. 1 van rajta jelenleg. Regisztráltam, egy éve van nálam, nem lopott, nem fogják letiltani, erre garanciát vállalok! Nincs Jailbreakelve, és mint említettem, gyárilag független.
A kijelző tökéletes, az üvege enyhén zsebkarcos, ez talán a képeken is látható. Mély karcok nincsenek rajta, a hajszálkarcok csak erős fénynél, sötét képernyő esetén láthatóak, tehát a mindennapi használatot semmiben sem zavarják.
A hátlapja alul és felül kopott, ott, ahol az asztallal találkozik. Ez leginkább az utolsó képen látható az iPhone feliratnál. Ezen kívül más baja nincs.
Egy adatkábelt tudok hozzá adni, mást sajnos nem. A füles feladta a harcot, a töltő és a doboz a költözéskor eltűnt, gyanítom, hogy a másik lakásban maradt. (Mondjuk a palacsintasütőt jobban megsirattam).
Arra kérem az egybegyűlteket, hogy csak olyanok licitáljanak, akik személyes megtekintés után Budapesten át tudják venni a készüléket a licitet követő első vagy második napon. Házhoz is viszem ha kell.
Ha kimaradt volna valami, akkor kérdezz. 40-45 ezer forint körül szeretném eladni, de mivel jelenleg csak porosodik, minden ajánlatot szívesen meghallgatok. Csere nem érdekel, köszönöm!


Jelenlegi ára: 10 000 Ft

Az aukció vége: 2012-01-27 03:12
. iPhone 3G - 8GB - Független - NMÁ - Jelenlegi ára: 10 000 Ft