2011. szeptember 23., péntek

Extra méretű moletti len szoknya 52-54 - Jelenlegi ára: 1 500 Ft


Üdvözlöm!
Minden termék, amit felteszek, szekrényürítésből következik.
Volt, amit fel sem vettem soha (tévedések vígjátéka volt, hogy megvettem), és volt, amit csak egyszer-kétszer (később jöttem rá, hogy nem nekem való). Ebből következően szinte kivétel nélkül mindegyik tökéletes állapotban van, mondhatni teljesen új, még ha az original papír nincs is rajta.
A szoknya négerbarna, CANDA márkájú, a legkellemesebb anyagú lenből, selyembéléssel.
Két nagy külső rávarrt zsebe van, 8 darabból varrták úgy, hogy négy helyen alul háromszög alakú darabokat tettek be, ezzel növelve az alsó körméretet.
Nem tágul!
Mivel a szoknyát sosem hordtam, így kimosva sem volt, és mint tudjuk, a len, ha nem is ugrik össze, de a megadott méretek mérvadóak ahhoz, hogy biztosra menjen a vásárlással.  
Kellemes viselet, ápol és eltakar.
Nem nyúlik, ezért a mért értékeket kérem figyelembe venni!
Alsó körméret 166 cm.
Licitálás, leütés előtt inkább kérdezzen, szívesen válaszolok!
Tökéletes minőséget kap, aki megveszi.


Jelenlegi ára: 1 500 Ft

Az aukció vége: 2011-09-18 00:33
. Extra méretű moletti len szoknya 52-54 - Jelenlegi ára: 1 500 Ft