2011. június 1., szerda

Új, címkés Next SKECHERS szandi UK5; Eu:22 féláron - Jelenlegi ára: 3 199 Ft


Next által forgalmazott
"Sketchers"
 
habkönnyű
terepmintás szandál
 
Eredeti ára 16 Font, azaz 6400 Ft!!!
Féláron a Tied lehet!
 
Nevét kőbe vésem annak, aki kitalálta ezt a jópofa és nagyon praktikus kis lábbelit!
Irtó vagány, és igényes kidolgozású!
 
Mi efféle lábbelit használunk váltócipőnek a bölcsibe.
Kisfiam imádja őket, és én is szeretem, mivel számtalan praktikus jellemzője van:
Talpa abszolút nem egyenes, és nem is sima!!!
Könnyű és kényelmes.
Balesetveszély elcsúszás miatt kizárva: lakásban a kövön; kint a pancsolóban, kismedencében; uszodában a csempéken...
Valamint nagyon praktikus viselet a homokozóban is.
Sitty-sutty és le is van tisztítva...
Lábikója egész nap szellőzik...
 
Szerintem bármely évszakban jó, ha van ilyen is a ruhatárban.
 
 
Új, címkés állapotú
 
 
Méretei:
Kérlek nézd meg őket jó alaposan, mert cipőt azért vissza nem veszek, hogy rossz a méret...
 
 
UK 5-ös méret, illetve EU méret szerint 21, 5-es áll a cipő talpán. (US 6-os)
Belső talphossza: 13, 7 cm, amit én mértem. A címke szerint pedig 12 cm-es lábikókra ajánlott.
 
(Súly:  80 gramm)
Folyamatosan töltöm 5 kisfiú kinőtt, vagy nem használt next ruháit. Ha van kedved, kukkants olykor-olykor az oldalamra, csemegézz még aukcióimból, és spórolj postaköltséget!
LICITET SEMMILYEN INDOKKAL NEM TÖRLÖK, KÉRLEK NE IS KÉRD!



Jelenlegi ára: 3 199 Ft

Az aukció vége: 2011-06-10 23:24
. Új, címkés Next SKECHERS szandi UK5; Eu:22 féláron - Jelenlegi ára: 3 199 Ft